don't wait, the chance will pass u by!

Igår gjorde jag nada, idag har jag gjort nada.. och kommer förmodligen inte göra nått annat heller! Det börjar kännas som om mitt lov är jäävligt segt at the moment. Måste få lite fart på det hela..

Dagens mest sönderspelade låtar är Skin och Polisen slår med Cricket. Måste säga att jag heldiggar hans röst.

Juuuustja, satt och kollade gamla bilder igår, och hittade en SÅ SJUKT söt bild på Annika, men fick inte lägga upp den så ni får tyvärr inte se den.. *depp, depp*

Dags mest saknade person är helt klart Gabriel Ehrler, jag har inte träffat honom sen förra onsdagen! (:O säger jag bara!) Ska se till och få träffa honom snart.

Cyyyaaa so long / B


Bara för att jag va så snyggt sminkad just där,
tack vare.. Annika I belive.

Kommentarer
Postat av: A

ja det va jag som sminkade och fixade håret ;D

2008-04-05 @ 19:41:02
URL: http://superfitta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0