Biatch, I'm home!

Tillbaka till staden med glöd, allas vårat Tyresö! (riiiight!!!)
Efter att ha varit lite amish nu över helgen känns det jäkligt bra och vara hemma igen. Men som pricket över i:et så har jag blivit förkyld och mår iiiinte lika bra som jag borde. Men men, inget och deppa över, det är bara och bita i det sura äpplet, le och spela glad! *kaching*

Måste bara säga att jag saknat mina små kvalster medans jag varit i ödestaden, så ska se till och tillbringa lite tid med dem nu resten av lovet.

Jag, tillskillnad ifrån Annika har 0 koll på vilka som har namnsdag idag, men grattis föfan! Men en sak som jag har koll på, är att jag har fått MONEY idag! Så ska se till och slösa bort dom lite fint nu i veckan.. :)

Min man rakade av sig skägget igår och klippte av lite toppar på håret, jag gillar det.. man ser mer av hans vackra ögon nu, och dom säger man ju inte nej till! *mjaaaau* Här får ni en bild:




/Big R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0