back on track

Ni överlever utan oss i några dagar, men nu fick det bara nog. I'm back, we're back and you know u loove it!

Imorron drar jag, R, till Blekinge för och träffa släkten. Medans jag är borta och lodar får A ta över. Sedan när jag kommer tillbaka hem så blir det fart och fläkt, då ni mina underbara vänner ska vi ha det skoj! Sen vill jag välkomna Seppish tillbaka till Stockholm, vi lär väl ses under lovet hoppas jag!

Sen, mina små plommonplockare, så ska jag och Anni träffa Gabbz och Limpan.. För första gången in our LIIFES! eller iaf för min del. Anni gick på dagis tillsammans med Gabbz men har liksom inte träffat honom sen dess, så det lär ju bli nått nytt! Ser fram emot det iaf ;D

Nu ska jag pilla mig i naveln och leta efter hårstrån i taket, cyaaaa'll!
/Bex

image14

ÄRE VI I SOMMAR KANSKE!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0