The day before the other day.

Föööörlåt mig så heemskt mycket! Igår laggade hela systemet sönder, så kom inte in och kunde därmed inte skriva något. Men nu är jag här!

Idag har jag och en del av mina brudar suttit i bilden, hela dan. Har varit helt sjukt slappt och helt sjukt skönt! Inga små äckel-sexor eller fjortis-sjuor som springer runt en hela tiden. Efter skolan gjorde jag inget speciellt, gick hem till mamma och satt där och lalla ett tag, sen pallra jag mig hem till pappa och nu sitter jag här.

Matte (min mammas.. man/sambo) skickade ett sms till mig idag, med följande text: jag läste din blogg igår, vill du att jag visar den för mamma? Ps. Canada är en skithög!
Jag höll på och skita knäck rent ut sagt! "Åhhh bögjävel, vad fan har jag skrivit som inte mamma får veta!?" När jag väl kom hem sprang jag ner till datorn och började läsa, och bara några minuter senare kom Matte hem. Han gled ner till mitt rum med världens smile, och säger lite finurligt: Nu äru rädd va?
Öhhh, JA!?

Så visar han mig i alla fall vad det var han menade, och det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Men ändå, så nu om Matte lyckas hitta den här bloggen också.. HEEEEEJ MATTEEEEE!!! :D

Imorgon äre idrott som gäller, sen PH och sen stan med Annika, där hon ska köpa lite kinky stuffs, sen ska vi nog till gårn'. Får se vilket folk som är där, kanske stöter på mitt nya ragg Alexis! Mouhaha, untill then.. C'YAA!
/Bex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0