INTE COOL!!

Nej fyfan, skääääms på både mig och Annika!! Vi sket i våra egna regler, vi bröt det som vi kommit på, vi sket i och skriva inlägg..

Jag vet faktiskt inte varför det blev som det blev, jag tror att varken jag eller Annika har haft tid, lust eller.. Vi bara orkade inte helt enkelt. Smällar man får ta, men nu måste vi fan ta igen det som vi missat.

Först och främst vill jag bara berätta att vi har skaffat oss en trogen läsare, men eftersom att han inte är så teknisk av sig så tror jag inte att han lär kommentera något, men ändå! Matte Sahlberg: min homie, hatobjekt, "låssas farsa", och sist min mammas boyfriend! Eller vad dom nu är för något.. Halvt gifta, typ förlovade, har barn ihop.. Resten får ni lösa ut själva.

Äntligen har mitt älskade lov kommit, mitt sportlov! Det hela började nogorlunda bra, har varit med Annika typ hela helgen, vi var på gårn och äntligen (!) har Canada börjat prata med mig igen. Visst det är inte riktigt som förut men ändå! Han öppnar käften i min närvaro, och det känns jäävligt bra. Sen har det även hänt lite mindre bra saker.. Det som jag mest är olycklig över, är mitt hår för tillfället. Jag skulle färga det ljusbrunt igår, och varken jag eller Annika tänkte på att det typ inte går och färga mörkt till ljust. Men men, vi smeta in färgen i håret, och när vi skulle vänta på att det skulle verka så kom experten Mikaela fram och berätta att det här inte alls funkar.. "Du har för mörkt hår, det är bara utväxten som kommer bli den färg som du vill ha, soooorry gumman!"

Baaaajs liksom!! Så nu är min utväxt lite halv orange, och resten av håret ser precis ut som det gjorde innan. Imorgon äre ett besök till frissan som gäller, såhär kan vi absolut inte ha det! Funderar också på om jag ska klippa mig korthårig igen, är trött på allt mitt långa hår.

Thats all for now..
/Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0