En vecka kvar, sen lov MF's

Thats right, una vecka kvar, sen äre SPORTLOV! Ska inte göra något annat än och supa och stupa.. Nej nu drev jag. Jag ska chilla! Sova, äta, runka! Nej nu drev jag igen.. Sova och äta ska jag göra, sen bara umgås med polers. Carrobarro kanske ska komma, annars funtar jag på och dra till dom. Hur som haver, spelar det ingen roll, är bara glad att det är lov!

JAG SLÖSADE 55 MINUTER AV MITT DYRBARA LIV, ÅT EN JÄVLA FITTFILM IDAG! Va på studiebesök med lite film-folk ifrån skolan på Filmstaden i Solna eller va det nu heter. Fyfan va säämst!!! Kollade på världens sämsta film och sen ba MJÖ! USCH! Om vi inte får KOMP-tid slutar jag skolan...!

Efter vårat värdelösa besök drog jag och Billiam med flera till donken och käkade oss feta. Sen drog jag direkt iväg på knatteträningen. Den gick väl sådär.. Hatar vissa föräldrar som ska sitta och glo på en och markera vart enda fel man gör. Man känner sig så värdelös..

Imorgon, imorron, tomorrow, mañana.. Ska jag, öh.. Jag vet inte hur det blev nu, antingen vara med Billiam, eller Modig. Jag får se hur det blir. Sen har vi G-prov i SO imorron också, och jag kan nada! Men även det löser sig!

Jag är så oseriös just nu, så det är ingen idée att jag skriver mer.. För det kommer bara bli kefft så GONATT!
/Bex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0