2008-02-20

haloj ;D

slapp skoldag idag :)
vi satt mest i bilden heladagen, tack becca för allt måleri ;D
mitt skåp är garanterat snyggare nu ;)

inte hänt så mycket mer idag, åkte in till stan, sjukgymnasten,
skitjobbigt som vanligt, kom hem,
utsvulten som en varg och så var maten sen, någon förvånad?

i alla fall, sen sov jag lite och nu sitter jag här och pluggar,
fast jag bloggar ju just nu för dom med mindre IQ som inte förstod det ;)

imorgon är det stan med becca efter skolan, precis som hon sa här före mig :)
och nästa vecka är det ledigt,
jag har planerat att göra bloggen lite roligare, så från och med måndag,
har varje dag en "sak" inte riktigt lagt upp strukturen än :)
men det ska bli bra, lite roligare och läsa då :D

nu ska jag fortsätta plugga inför NO-prover tills på fredag,
ha det bra ni små morötter där ute!

puss&kram Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0