2008-02-17

haloj :)

lite seg söndag idag,
vaknade med huvudvärk, nästäppa och ont i halsen,
inte så himla roligt, men förkylningen går säkert över snabbt :)

tog det lungt i sängen med tv ganska långt in på dagen,
sen bestämde jag mig för att baka bröd, tar ju nästan hela dagen,
måste stå och jäsa en massa, men jag höll mig sysselsatt :)

se bestämde jag mig för att göra middag också,
och det va upskattat, och jag lyckades göra det bra,
om jag får säga det själv :) 

har inte hänt så mycket mer idag,
sitter och pratar med becca just nu,
äter på mitt bröd och tittar på dirty dancing 2 ;D

tänkt en del på min tatt idag,
saknar han :)

sitter och skriver på ett långt brev emellanåt också,
vet inte vem det är till, kanske bara till för mig själv,
men den som läser det kommer garanterat förstå allt om mig,
nästan så att jag vill vara lite rolig och säga "först till kvarn får läsa"
men så kommer det inte att bli, så det skulle vara lögn :)
jag ska spara det, men den som får läsa det kan känna sig väldigt speciell :)

nu ska jag återgå till filmen,
och snacket med rebecca.

ha det bra alihoppa ;D

puss&kram Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0