2008-02-16

hej idag igen :)

lagom trevlig dag idag,
vaknade åtta som sagt, surt

gick runt hemma och gjorde inte så mycket alls,
sen bestämde jag och becca oss för att mötas vid centrum typ halv sex,
skulle hem till ellinor en snabbis innan för att vattna hennes blommor och lägga posten på bordet,

till centrum kom jag, mötte rebecca gabriella och douglaz ;)
jag, rebecca och gabriella gick in till centrum oc handlade godis,
och douglas drog hem så länge.

sen kom vi där och skulle göra mat,
det blev helt galet,
massa skratt och typ vatten och matkrig,
bra barnvaktsförebilder känner jag ;)

sen drog jag och dogge till gårn',
skulle prata en snabbis med pontus och sen drog vi hem igen,
det va tänkt att jag skulle sova hos becca men så vart inte fallet, kände mig bara mer och mer sjuk,
så jag bstämde mig för att sova hemma trots allt, ville inte smitta någon,
så jag åkte iväg typ vid tio, och drog in på gårn' igen en timme eller så,
snackade lite med pontus och lite andra männsikor :)

vart sjukt irriterad på bussen asså!
lång historia så den får inte plats här men fan va lack jag blev!

och nu sitter jag här, med te, helt ensam,
ont i halsen, hosta och med en alvedon som enda sällskap,
men det är ju en ny dag imorgon,
sen hoppas jag att det blir stan med pontus på tisdag :)

och vill bara lägga till lite snabbt att jag älskar rebecca,
och att jag vill tacka alla goa för idag fan :)

skönt om er!

puss&kram Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0